مشهد/
برند سازی در حوزه صادرات زعفران از تکالیف دولت در برنامه پنجم است

محمود بازاری در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: بسته بندی محصولی چون زعفران با رویکرد ارزش افزوده یکی از اهداف و سیاست گذاری های مهم دولت است.

وی با بیان این که طرح جامع زعفران مطالعه و بررسی و به تصویب هیات وزیران رسیده است، ادامه داد: این طرح بزرگ شامل پنج فصل فرآیند تولیدتا صادرات اعم از تولید، فرآوری، استاندارد سازی و بازاریابی است.

مدیرکل دفتر توسعه صادرات کالای سازمان توسعه تجارت کشور یادآور شد: در همین راستا اجرای طرح جامع زعفران موکول به تامین منابع مالی در بودجه سال آینده است./س