
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،صحراگرد رئیس واحد رسیدگی به شکایات این اداره کل با اعلام این خبر افزود : در طول اجرای طرح نوروزی و تا نیمه فرودین ماه، واحد رسیدگی به شکایات مستقر در پایانه امام رضا (ع) همه روزه از ساعت 7 الی 22 آماده رسیدگی به شکایات مسافرین نوروزی و زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می باشد .
وی هدف از استقرار واحد رسیدگی به شکایات در پایانه را تسهیل در دسترسی مردم به این خدمات و افزایش نظارت و کنترل برنحوه فعالیت شرکتهای مسافربری ذکر کرد و افزود : طی روزهای گذشته و از ابتدای اجرای طرح نوروزی در مورخه 24/12/91 بیشترین شکایات مربوط به تاخیر در حرکت اتوبوس از مبداء ، سرعت غیرمجاز، عدم توقف در مکان مناسب جهت ادای نماز و صرف غذا و ... می باشد که در این زمینه تذکرات لازم به رانندگان و شرکتهای مسافربری متخلف داده شد ، مراتب به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات ارجاع خواهد شد./س