مدير عامل ايساکو:
نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش با رتبه 3 ارتقا مي‌يابند
به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ نمکين در خصوص برنامه ارتقاي کيفي و بهبود ارائه خدمات نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش ايران خودرو اظهار داشت: عملکرد نمايندگي‌هاي با اين شاخص رتبه‌بندي مورد بررسي قرار مي‌گيرد. بر همين اساس درسال‌هاي گذشته 4 رتبه براي نمايندگي‌ها در نظر گرفته شد.

وي ادامه داد: در حالي که سال 91، 11 نمايندگي رتبه در سطح کشور فعاليت داشته، طي سال گذشته رتبه اين نمايندگي‌ها بهبود يافت و هم اکنون هيچ نمايندگي رتبه 4 در کشور فعاليت ندارد.
نمکين اظهار داشت: همچنين در سال 90، 410 تعداد نمايندگي مجموعه شبکه خدمات پس از فروش با رتبه 1، فعال بودند که در سال 91 به 174 رسيد.

وي ادامه داد: تعداد نمايندگي‌ها با رتبه 2 نيز در سال 91 به 439 رسيد در حالي که سال 90، 474 بوده است.

مدير عامل ايساکو تاکيد کرد: هم اکنون 98 درصد نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش اين شرکت، کارشناس فني و پذيرش دارند و اين امر به بهبود کيفي ارائه خدمات کمک مي‌کند.

وي خاطر نشان کرد: در سال 91 براي نخستين‌بار، در آستانه نوروز سعي شد که هيچ خودرويي در هيچ کدام از نمايندگي‌هاي سطح کشور متوقف نباشد./عب