يك منتقد سينما:
"رسوايي" نسبت به كارهاي قبلي "ده نمكي" قوي‌تر است
محسن دريا لعل منتقد سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلم سينمايي "رسوايي" ساخته "مسعود ده نمكي" گفت: "رسوايي" قوي‌ترين اثر سينمايي ده نمكي نسبت به سه گانه اخراجي هاست و پيشرفت قابل ملاحظه اي نيزداشته است. 
وي افزود: قوي‌ترين سنجش رسوايي فيلم نامه آن است كه با يك روايت كلاسيك قديمي شروع شده و همچنين شخصيت پردازي ها در سر جاي خود قرار گرفته است. 
دريا لعل ادامه داد: داستان گرچه به لحاظ تعليق هاي فرعي دچار مشكل است اما مخاطب را تا آخر با خود همراه مي كند. 
وي بيان كرد: شخصيت هاي داستان كامل درآمده و به ويژه اكبر عبدي كه نقش محوري و اصلي داستان است به خوبي درآمده است. 
دريا لعل اظهار داشت: رسوايي جداي از بازيگري و فيلم نامه از تصوير برداري، گريم فوق العاده نيز برخوردار است. 
وي در خصوص محتواي اين اثر عنوان كرد: از گذشته دعوا بر سر هدف و وسيله بوده ولي براي بيان چنين موضوعي بايد از چه روشي استفاده كنيم اينكه براي نشان دادن يك زن بدكاره چه المان هايي را بايد به كار ببريم و اگر 20 دقيقه آغازين فيلم كم رنگ تر بود آيا قدرت انتقال مفهوم به همان ميزان بود. 
وي در اين باره تصريح كرد: بايد نقش منفي و مثبت هر دو برجسته باشد تا ديده شود و اگر نقش منفي نيز برجسته نباشد كار به خوبي در نمي آيد. 
دريا لعل اظهارداشت: برآيند شخصيت اكبر عبدي در ذهن مخاطب بيشتر از الناز شاكر دوست ماندگار مي شود تشخيص برآيند مثبت نمايي ديني از برآيند انتهاي اثر است. 
وي تصريح كرد: مخاطب در پايان داستان با "حاج يوسف" بيشتر ارتباط برقرار مي كند و در راستاي رسيدن به آن نتيجه است./ي2