مشهد/
افزایش رضایت مسافران نوروزي 92 خراسان‌رضوی


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي، علي مومني با اشاره به ارائه مطلوب خدمات و تسهيلات به زائران و گردشگران نوروزي حريم رضوي اظهار كرد: خدمت به زائران، مجاروان و گردشگران حرم مطهر رضوي خدمتي در راه خدا است.

وي افزود: بايد با برنامه‌ریزی افزايش رضايتمندي و خاطره خوش از سفر به خراسان‌رضوي را براي مسافران نوروزي ایجاد کنیم.

مومني با بيان اينكه افزودن دو معاونت به معاونت‌هاي ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي براي خدمت‌رساني بهتر و بيشتر به مسافران نوروزي است، خاطرنشان كرد: زائران و گردشگراني كه در ايام تعطيلات به خراسان‌رضوي و به ويژه مشهد مقدس سفر مي‌كنند ولي نعمت ما بوده و از هيچ تلاشي در مسير ارائه تسهيلات به آنان دريغ نمي‌كنيم.

وي تصريح كرد: هر مسافر و گردشگر نيازمند رفاه در تمام ابعاد همانند خدمات سلامتي و بهداشتي، امنيتي، گردشگري و توريستي، ديني و مذهبي، اسكان و پذيرايي و حمل و نقل است.

دبير ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي ادامه داد: ستاد تسهيلات زائران خراسان‌‌رضوي هر سال بيش از سال گذشته به مسئله رفاه و امنيت خاطر مسافران و زائران نوروزي توجه دارد.

مومني اسكان و پذيرايي زائران را در راس ارائه خدمات و تسهيلات به زائران توصيف كرد و گفت: از آنجايي كه اسكان زائران به عنوان نخستين اولويت براي آرامش خاطر و احساس امنيت آنان به شمار مي‌رود با تجهيز هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذير، منازل مسكوني مجاز و اقامتگاه‌هاي متعدد ديگر در سطح استان زمينه سفري آرام و بدون دغدغه را براي مسافران فراهم کردیم.

وي از رضايتمندي زائران و مسافران نوروزي در خراسان‌رضوي ياد كرد و افزود: ستاد تسهيلات زائران به شكايات واصله رسيدگي كرده و خوشبختانه تا هشتم فروردين ماه 92 مورد خاصي گزارش نشده و اين امر افزايش رضايت گردشگران و زائران خراسان‌رضوي را نشان می‌دهد.

مديركل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان‌رضوي يادآور شد: علاوه بر اسكان، ديگر بخش‌ها چون خدمات مسافرتي، بهداشت و سلامت، حمل و نقل، امور گردشگري و فرهنگي و مذهبي به طور جدي پيگير ارائه تسهيلات و خدمات به مسافران و گردشگران نوروزي است.

مومني تاكيد كرد: ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي به دنبال جلب رضايت مسافران و گردشگران بوده و آماده رسيدگي به شكايات و پيگيري موارد اعلام شده توسط زائران و مسافران نوروزي خراسان‌رضوي است.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir و سامانه پيامكي 3000611 ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود/ س