قم/به همت گروهی از نخبگان حوزه و دانشگاه؛
پایگاه اینترنتی مستقل انتخابات یازدهم راه‌اندازی شد
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم،    این پایگاه با هدف ایجاد شور و شوق انتخاباتی و به منظور فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی همچنین بیان اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و ارائه آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به برنامه‌ها و فعالیت‌های نامزدهای انتخاباتی و مسائل مربوط به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به طور کاملاً مستقل و به دور از جریانات سیاسی راه اندازی شده است.
اطلاع رسانی صحیح با در نظر گرفتن اصل بی طرفی نسبت به تمام نامزدهای انتخاباتی و ایجاد فرصت برابر در راستای اطلاع رسانی نسبت به سوابق، برنامه‌ها و فعالیت‌های نامزدهای انتخابات از مهمترین ویژگی‌های این پایگاه است.
این گزارش حاکیست ترویج ارزش‌ها و اخلاق صحیح انتخاباتی و بیان ملاک‌ها و معیارهای کاندیدای اصلح و ارائه قوانین انتخاباتی، پوشش اخبار و مسائل مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا، از اهداف مهم این پایگاه به شمار می‌رود.
این پایگاه که به آدرس اینترنتی www.irentekhabat.ir در اردیبهشت 1392 راه اندازی شده است، از بخش‌های متنوعی شامل انتخابات در اندیشه امام و رهبری، قوانین انتخابات، تاریخچه انتخابات، نامزدهای انتخاباتی، مقالات، اخبار انتخابات، پرسش و پاسخ، کتابخانه، نگارخانه، نظرسنجی و... است.
پایگاه انتخابات وابسته به هیچ یک از جناح‌ها و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نبوده و سعی دارد با ایجاد فرصت‌های برابر، برای حضور نامزدها در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی گام بردارد./س