مدیر نرمافزار حوزههای علمیه خواهران از راهاندای سامانه اساتید حوزههای علمیه خواهران خبر داد.
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محسن شاکر یکی از مزایای سامانه اساتید حوزههای علمیه خواهران را تجمیع اطلاعات و سوابق علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی آموزشی اساتید و امکان مدیریت سامانه، توسط مدیران واحدهای آموزشی و مدیریتهای استانی حوزههای علمیه خواهران ذکر کرد.
وی مدیریت و بهینهسازی جذب و گزینش اساتید و بازخوردگیری از عملکرد اساتید سراسر کشور، تأمین بههنگام اساتید مورد نیاز حوزههای علمیه خواهران و ارتقاء سطح علمی، فرهنگی و اخلاقی اساتید با هماهنگی معاونتهای پژوهش و فرهنگی حوزههای علمیه خواهران را از جمله اهداف راهاندازی این سامانه دانست.
مدیر نرمافزار حوزههای علمیه خواهران با بیان اینکه سامانه اساتید حوزههای علمیه خواهران به منظور دسترسی سريع و آسان به همه اطلاعات مورد نیاز اساتید، شناسایی اساتید نخبه و فراهم شدن امکان نظارت جامع و جلوگیری از تخلفات احتمالی مدارس تهیه شده است، اضافه کرد: افزایش سرعت رسیدگی به امور، صرفهجویی در وقت، هزینه و نیروی انسانی، افزایش دقت در تحلیل اطلاعات و سرعت انتقال اطلاعات و امکان پیگیری دقیق و منظم از جمله سایر اهداف ایجاد این سامانه به حساب میآید که در اختیار معاونت آموزش حوزههای علمیه خواهران قرار گرفته است.
وی با اشاره به امکانات و قابلیتهای این سامانه اظهار داشت: این سامانه امکان ثبت اطلاعات شخصی و سجلی، ثبت سوابق مختلف علمی، تدریس، فرهنگی، پژوهشی، اجرایی و...، ارزیابی اتوماتیک اساتید جهت ثبت مجوز تدریس برای هر درس با توجه به فرمها، سوابق مختلف استاد و قوانین موجود، امکان دخالت عامل انسانی در ارزیابی اتوماتیک، صدور مجوز برای تدریس هر استاد و امکان تعریف فرمهای ارزیابی و ارزشیابی به صورت پویا فراهم میآورد.