طی سه ماه نخست سال جاری صورت گرفت:
پاسخگویی بانک مسکن به 14643 تماس مردمی
به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک مسکن ، بانک مسکن درطي سه ماه نخست امسال به 12872 تماس مشتريان پاسخ داده  است.
 
 براساس اين گزارش  مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، در این بازه زمانی به 1247 پیام ضبط شده در سامانه گویا و 524 نامه الکترونیکی، پاسخ داده است.
 
گفتنی است این مرکز از سال 85 به منظور تکریم مشتریان و اطلاع رسانی مطلوب در زمینه خدمات بانکی، ایجاد شده و هم‌وطنان می‌توانند با شماره تلفن 61088-021 سوال‌ها و ابهامات خود را در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن با کارشناسان این مرکز مطرح نمایند.