پیگیری 93 درصدی خواسته های شهروندان در سامانه 137 منطقه 17
 سید ابراهیم  خوشحال در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: با توجه به رسیدگی و انجام 93 درصد خواسته های شهروندان ناحیه یک رتبه نخست انجام کار در میان نواحی سه گانه شهرداری منطقه را کسب کرد.
وی در ادامه افزود: همچنین این ناحیه رتبه اول سرعت رسیدگی به پیام های شهروندان را در میان دو ناحیه دیگر به خود اختصاص داد.
خوشحال خاطر نشان کرد:  موضوع سد معبر با آمار 66 پیام ثبت شده است که بیشترین تعداد پیام در این ناحیه، مهم ترین موضوع و درخت در این ناحیه با 9 پیام کم تکرار ترین پیام های شهروندان این ناحیه به شمار رفت.