وقتي که خلاقيت به کمک عذرخواهي مي آيد
مرضيه مشتاقي، روانشناس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: عذرخواهي معمولا زماني پيش که فرد متوجه عملکرد اشتباه خود باشد و قطعا در صدد رفع اين رنجش بر مي آيد.
وي عنوان کرد: تمامي يا اکثر مواقع فرد متوجه عملکرد خود نيست و درصدد عذرخواهي بر نمي آيد و همين راهي براي ورود به مشکلات آنها خواهد بود.

وي خاطرنشان کرد: اولين گام عذرخواهي سنجش عملکرد و بعد سنجش مسئوليت است و با جايگزين کردن فردي که مرتکب اشتباه شده به جاي فرد رنجوده خاطر، عذرخواهي کردن را راحت تر مي کند.

وي افزود: خلاقيت در زمينه عذرخواهي کردن، راه بخشوده شدن را آسان مي کند./ ح