روابطعمومی شرکت پتروپارس در میان 130 سازمان و نهاد از بخش خصوصی و دولتی به عنوان روابط عمومی برتر کشور در سطح ملي معرفی شد.

بهگزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در مراسم اختتاميه نهمین سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی ایران که اول آبان با حضور استاندار و رییس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از اساتید داخلي و خارجي، مدیران و کارشناسان روابط عمومی از سراسر کشور برگزار شد،
روابطعمومی شرکت پتروپارس در میان 130 سازمان و نهاد از بخش خصوصی و دولتی به عنوان روابط عمومی برتر کشور در بخش «مهندسی فرهنگی» معرفی و تندیس ویژه سمپوزیوم به مهندس سیدهادی میرباقری اهدا شد.
اين دوره از سمپوزیوم با حضور چند چهره معتبر علمي از دانشگاههاي اروپا و آسيا، 29 مهرماه با پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی و با موضوع «روابط عمومی هوشمند، راهبردها، شیوهها و ابزارها» آغاز بکار کرد و اول آبان با معرفی روابط عمومیهای برتر در ۹ رشته عمومی و یک بخش ویژه، به کار خود پایان داد.
مدیر روابط عمومی شرکت پتروپارس کسب عنوان روابط عمومي برتر در بخش «مهندسي فرهنگي» را مرهون حمایت مدیرعامل و همراهی و پشتیبانی خوب همکاران شرکت دانست و اظهار داشت: کسب هر موفقیتی حاصل کار گروهی و تلاش همگانی است که این موضوع در فعالیتها و اقدامات روابط عمومی، نمود بیشتری دارد.
مهندس میرباقری افزود: مخاطبان روابط عمومی عبارتند از تمام همکاران داخل شرکت و تمام ذی نفعان بیرون از سازمان؛ بنابراین بهترین برنامهریزیها، استراتژیها و اقدامات فرهنگی نیز بدون همراهی آنان به مرحله اجرا نمیرسد و به نتیجه مطلوب نمیانجامد.
وی با بیان اینکه سعی کردهایم با رويكردي جديد و نو برای تمام مناسبتهای ملی و مذهبی برنامههای فرهنگی ویژهاي داشته باشیم، گفت: با نگاهي جديد و به روز شده، برنامههای فرهنگی ماه رمضان، هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و دهه ولایت را در جهت مهندسی فرهنگی شرکت برنامهريزي و اجرا كرديم كه خوشبختانه رضایت عموم ذی نفعان را در پی داشته است.
انتهاي پيام/