تنها ۱ تا ۲ درصد بازدید از سایت‌ها منجر به خرید می‌شود
 به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ این همایش با هدف ایجاد ارتباط بیشتر و هدفمند بین صنعت و دانشگاه و کمک به دانشجویان برای پیاده سازی ایده‌ها و طرح‌های خود برپا شد. 

 محورهای اصلی این همایش مباحث کارآفرینی، تجارت الکترونیک و پروژه‌های اعتماد الکترونیک می‌باشد. 

حجم تجارت الکترونیک نسبت به تولید ناخالص ملی ۹ درصدی می‌باشد

مهندس گودرزی،دبیر اجرایی همایش در خصوص رابطه کارآفرینی و تجارت الکترونیک گفت: اینترنت‌ فضای مناسبی را برای کسب و کار شخصی ایجاد کرده و ما هم از شرکت‌های تجارت الکترونیک استفاده کردیم که اگر کسی بخواهد کسب و کاری را راه بیندازد نیاز به سرمایه اولیه نداشته باشد.


انتهای پیام/