هاشم نیا:
معرفی شرکتهای برتر در عرصه خدمات پس از فروش
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدتقی هاشم‌نیا، رییس هیئت مدیره شرکت تهویه نیا در این مراسم بر لزوم تقویت بنیادهای کیفی خدمت رسانی در سال پیش رو تأکید کرد و با بیان این که شرکت تهویه‌نیا، طلیعه دار خدمات پس از فروش در صنعت تهویه و بزرگترین شرکت فعال در این زمینه است، گفت: فروش یک فرایند دامنه‌دار و طولانی مدت است که لازمه موفقیت در این زمینه، مسئول بودن در قبال محصول فروخته شده و تعهد کامل در پشتیبانی خدمات پس از فروش است.

برترین فعالان خدمات پس از فروش کشور در صنعت تهویه در آستانه تحویل سال نو شمسی، بر اساس معیارهایی نظیر رضایت مشتری و کیفیت خدمت رسانی در سریع ترین زمان ممکن، معرفی و طی مراسمی با حضور بیش از 320 فعال این بخش، تقدیر شدند.

در این مراسم نمایندگی‌های شرکت تهویه نیا در شهرهای ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، تهران، رشت، عسلویه و مشهد با کسب بیشترین آرای ناظران فنی و کیفی خدمت رسانی به عنوان نمایندگی‌های برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/