مدیرعامل ایران خودرو گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
قصد افزایش "کیفیت خودرو" و خدمات پس از فروش را داریم/ از مردم عذرخواهی می‌کنیم
هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، در خصوص جلب رضایت مشتریان این شرکت، اظهار داشت: متاسفانه آنچه که در چند سال اخیر رخ داده موجب عدم رضایتمندی مصرف کنندگان از صنعت خودرو شده است.

وی افزود: ما برنامه هایی را جهت افزایش کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش در دستور کار داریم و هم به مشتریان سابق و هم آینده خود قول کسب رضایتشان را میدهیم.

یکه زارع با بیان اینکه مهم ترین برنامه ما دراین زمینه ارتباط مستمر با مشتریان است، گفت: ارتباط مستمر با مشتری این اطمینان را به ما میدهد که مشتری محصول کیفی و خدمات پس از فروش مناسب دریافت میکند و همچنین با ایران خودرو ارتباط مستقیمی دارد.

مدیرعامل ایران خودرو خاطرنشان کرد: در مسئله "کم کاری" در جلب رضایت مشتری طی سالیان اخیر تنها صنعت خودرو مقصر نبوده بلکه مجموع عواملی موجب این امر شد که البته بابت این مسائل از مردم "عذرخواهی میکنیم".

وی با یادآوری اینکه ما در پی افزایش اعتماد مردم به محصولات تولید داخل هستیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه های مورد نظر خود، رضایت و اعتماد مردم را به این صنعت بازگردانیم.

یکه زارع هم چنین در ادامه در رابطه با محصولات جدید ایران خودرو در سال آتی، با بیان اینکه تمرکز ما در شرکت تولید است، افزود: اولین محصول تحت عنوان دنا تیرماه 93 و 2 محصول جدید یکی سواری و دیگری شاسی بلند به بازار عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/