میلاد کی‌مرام:
فیلم‌های اکرانی باید به اندازه‌ی همدیگر موقعیت برای تبلیغات داشته باشند
میلاد کی‌مرام بازیگر فیلم"خط ویژه" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای باشگاه خبرنگاران درباره‌ی اکران این فیلم گفت:معتقدم که"خط ویژه" بهترین جایزه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر را گرفت که همان سیمرغ تماشاگران فجر بود و این به نظرم اتفاق بزرگی است.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که "خط ویژه" در نوروز اکران می‌شود و معتقدم که اگر یکسری فیلم به طور همزمان در بهترین زمان اکران سینمایی یعنی نوروز اکران می‌شوند باید همه به اندازه‌ی همدیگر موقعیت برای تبلیغات داشته و نباید بعضی فیلم‌ها با تعداد زیادی پوستر و بنر در سطح شهر تبلیغ شوند و فیلمِ‌های دیگر حتی یک بیلبورد هم نداشته باشند، اگر قرار است حمایتی باشد نباید ناعادلانه باشد اگر قرار است سینمای ما رو به قهر نرود و مردم با آن آشتی کنند باید به فیلمی که آن‌ها انتخاب کرده‌اند احترام گذاشت.

بازیگر"خط ویژه" افزود: سینمای ما در حال حاضر فقط فیلم خوب تولید می‌کند ولی عرصه‌ی غیرفعال مهم‌تری از تولید است که ‌آن‌ها هم مسئله اکران است.

کی‌مرام تصریح کرد: زمانی که فیلم تولید و در جشنواره موفق می‌شود باید در اکران هم تبلیغات درست صورت بگیرد و اگر تبلیغات درستی نباشد آن فیلم دیده نمی‌شود که معنای درستش ندادن موقعیت برای دیده شدن آن فیلم است.

بازیگر"ملکه" عنوان کرد: معتقدم تعداد سالن‌های سینما باید بین گروه‌ها برابر تقسیم شود نه اینکه یک گروه چند دانه و گروه دیگر فیلمش در همه سالن‌ها اکران شود.

انتهای پیام/