سازمان هواشناسی کشور:
"وزش باد" نسبتا شدید در برخی مناطق و "جو آرام" برای سایر نقاط کشور/ "تهران" 16 درجه بالای صفر
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "دوشنبه 18 فروردین ماه 93" در برخی مناطق کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و از اواخر امروز و طی فردا در استان اردبیل و سواحل دریای خزر دمای هوا افزایش می‌یابد که در برخی مناطق استان اردبیل و سواحل دریای خزر با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، فردا در برخی مناطق غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و برخی مناطق شمال غرب و سپس طی روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.


گفتنی است، از بعدازظهر امروز و طی فردا به سبب وزش باد شدید بر روی کشور عراق، گرد و خاک در غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست و روزهای پنجشنبه و جمعه نیز به تناوب شاهد افزایش ابر، وزش باد، بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعد و برق در نواحی غرب، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز خواهیم بود.

شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" کمی ابری گاهی وزش باد در اواخر وقت نیمه ابری و شهر تهران، صاف پیش بینی می‌شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 22 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 16 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/