پاسخ به شکایت مسافران قطار از طریق تماس تلفنی با 5149/ تا تابستان افزایش قیمت نداریم
ما در این ایام افزایش قیمت نداشتیم و تا تابستان هم افزایش قیمت نداریم و همه شرکت ها درسیستم های فروش بین ۱۰ تا ۳۰ درصد در روز های مختلف به صورت شناور تخفیف می دهند.
به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛سید محمد راشدی معاون مسافری راهآهن جمهوری اسلامی درباره سیستم های خنک کنند قطارهای مسافربری گفت : سیستم خنک کننده قطار ها یک سیستم مرکزی نیست که در همه قطار ها باشد بلکه سیستم خنک کننده هر واگنی از هم جداست و ممکن است در یکی از واگن های قطار برای سیستم تهویه مشکلی پیش آمده باشد .
وی افزود : مسافرین محترم می توانند در صورت بروز مشکل خاصی در قطار به مرکز اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات با شماره ۵۱۴۹ در تهران و در شهرستان ها با شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند و گزارش مشکل را بدهند تا ما سریعا رسیدگی کنیم .
معاون مسافری راهآهن درباره کاهش زمان سیر قطار های تهران – مشهد گفت : در چند ماه گذشته سیر هشت تا از قطار های تهران – مشهد با افزایش سرعتشان به ۱۴۰ کیلومتر به دو ساعت و نیم کاهش دادیم که در نتیجه این قطار ها حدود نه ساعت و نیم به مقصد می رسند
وی با بیان اینکه اگر استثناء در قطاری خرابی دیزل اتفاق بیفتد ، افزود : در این مواقع برای احترام به حقوق مسافر و رعایت حقوق شهروندی اگر قطاری سه ساعت تاخیر کند ، ۵۰ درصد پول مسافر را در هر مسیری که باشد پرداخت می کنیم
راشدی در پایان گفت : ما در این ایام افزایش قیمت نداشتیم و تا تابستان هم افزایش قیمت نداریم و همه شرکت ها درسیستم های فروش بین ۱۰ تا ۳۰ درصد در روز های مختلف به صورت شناور تخفیف می دهند .
منبع:تابش کوثر