رئیس اداره‌کل بانکداری الکترونیک:
امکان ثبت مغایرت شتابی مشتریان در سایت پست بانک ایران فراهم شد

به گزارش جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران، فرهاد بهمنی رئیس اداره‌کل بانکداری الکترونیک پست بانک ایران با اعلام این خبر بیان داشت: تمامی دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب، در مواقع استفاده از درگاه‌های الکترونیکی این بانک اعم از دستگاه‌های خودپرداز(ATM) و کارتخوان(POS)، اینترنت بانک و تلفن‌بانک، اگر در مبادله‌ای با مغایرت روبرو شوند می‌توانند به جای مراجعه حضوری در شعب به وب سایت این بانک مراجعه نموده و در بخش بانکداری الکترونیک نوع مغایرت خود را به صورت غیرحضوری و در هرساعت از شبانه‌روز ثبت‌ و پیگیری نمایند.

وی افزود: مشتریان بلافاصله پس از بروز مغایرت می‌توانند به وب سایت این بانک به نشانی؛ www.postbank.ir مراجعه نموده و پس از کلیک کردن بر روی منوی بانکداری الکترونیک و یا منوی درگاه پرداخت اینترنتی به بخش بانکداری اینترنتی هدایت‌شده و پس از کلیک مجدد بر روی آن، گزینه پیگیری مغایرت‌ شتابی را انتخاب و اطلاعات کارت خود را وارد نمایند.

بهمنی تصریح کرد: در این بخش نیز با واردکردن شماره کارت، مبلغ، شماره پیگیری، تاریخ تراکنش و کدامنیتی در ستون‌های مربوط، درخواست مغایرت مربوطه ثبت و در کمترین زمان ممکن رفع می‌شود.

رئیس اداره‌کل بانکداری الکترونیک تأکید نمود: هریک از مشتریان در هنگام بروز مغایرت حتماً رسید خود را دریافت نموده و تا پایان رفع مغایرت نزد خود نگهدارند زیرا این رسید به عنوان سندی است که مراحل پیگیری و رفع مغایرت را تسهیل می‌بخشد.

وی درپایان عنوان کرد: از این طریق تمامی مغایرت‌های موجود قابل رفع می‌باشد اما درصورت عدم رفع، مشتریان مستقر در استان‌های تهران و البرز می‌توانند با شماره 84284 و مشتریان مستقر در سایر استان‌ها نیز با همان شماره و فقط با گرفتن پیش شماره 021 موضوع را پیگیری نموده و یا به نزدیک‌ترین شعبه این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.


انتهاي پيام /