یک فعال عرصه تعاون گفت: تولیدات تعاونگران برای معرفی نیازمند بازاریابی بهینه است که با احداث نمایشگاه این امر امکانپذیر است.

معصومه ظهرابی، فعال عرصه تعاون در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران
با اشاره به لزوم بازاریابی برای حفظ تعاونیهای تولید گفت: تولیدات
تعاونگران برای معرفی نیازمند بازاریابی بهینه است و احداث این نمایشگاه
اولین دریچه حضور محصولات تعاونگران به بازار مصرف است.
وی ادامه
داد: نمایشگاه برای عرصه تعاون که دارای تولیدات خرد است از اهمیت فراوانی
برخوردار است چرا که برپایی آن ارائه دهنده تفکرات جدید فناوریهای نوین،
شیوههای جدید تولید و کسب درآمد بهینه برای تعاونگران است.
این
فعال عرصه تعاون با بیان این که احداث نمایشگاه برای تعاونگران اقدامات خاص
خود را میخواهد، گفت: برای ایجاد نمایشگاه باید تسهیلات لازم در اختیار
تعاونگران قرار گیرد.
وی اضافه کرد: فضای مناسب و تبلیغات بهینه از جمله اقدامات مورد نیاز احداث یک نمایشگاه در خور تعاونگران است.
ظهرابی
خاطر نشان کرد: تعاون برای ماندگاری نیازمند حمایت است که احداث نمایشگاه و
توجه به تولیدات تعاونگران جزئی از این حمایت محسوب می شود.
انتهای پیام/