نیاز سنجی آموزش حلقه گمشده نظام آموزشی
 کمال پرهون، کارشناس ارشد روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: نیاز سنجی به عنوان یکی از مولفه‌های اساسی و ضروری و در واقع ستون فقرات فرآیند برنامه ریزی در نظر گرفته می‌شود و در هر کجا که مسائل تدوین طرح‌ها و اتخاذ مجموعه‌ای از تدابیر آموزشی مطرح باشد، از آن یاد می‌شود.

وی گفت: آموزش و پرورش ویژه بانوان حوزه‌ای که در صدد ارائه خدمات آموزشی مختلف به افراد جامعه معلولان است به نحو بارزی با مقوله بررسی نیاز‌ها گره خورده است.

پرهون تصریح کرد: با توجه به مطالب فوق نیاز سنجی آموزشی به عنوان حلقه گمشده نظام آموزش ویژه در ایران است و با توجه به جایگاه ویژه و با نگاهی ژرف به فاصله بین وضع موجود و مطلوب آن باید در صدد شناسایی جایگاه و رفع موانع گام برداشت.


انتهای پیام/