آموزش برنامه‌ریزی چند بعدی در کودکان اوتیسم امری ضروری است
محبوبه خیری، کارشناس ارشد روانشناسی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، افزود: جامعه آماری پژوهش در کرج در سال 1391 نشان داد که اکثر این کودکان نیازمند آموزش‌های چندبعدی هستند و در خود مانده‌اند.

وی ضمن اعلام یک طرح آزمایشی خبر داد: ملاک‌های تشخیص روانپزشکان کلینیک کرج نشان داد که کودکان اوتیسمی نیازمند رشد مهارت‌های اجتماعی هستند و در این عرصه آموزش برنامه‌ریزی چندبعدی بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان تأثیر ویژه‌ای خواهد داشت.




انتهای پیام/