هفتم و هشتم آذر در دو قسمت ۴۵ دقیقه‌ای
پخش مستند «عمار انقلاب» در آستانه اربعین آیت‌الله مهدوی از شبکه قرآن
به گزارش رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران،این مستند به کارگردانی یاسر مرادی و تهیه کنندگی مهدی مطهر(از فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق علیه السلام) است که ساعت ۲۲ جمعه هفتم و شنبه هشتم آذرماه در دو قسمت ۴۵ دقیقه ای به روی آنتن خواهد رفت.
 
در این مجموعه سعی شده دیدگاهها و نظریات آیت الله مهدوی کنی درخصوص مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی که تاکنون کمتر به آنها پرداخته شده، ارائه و بررسی شود.
 
شیخ حسین انصاریان، آیت الله سیداحمد علم الهدی، غلامعلی حداد عادل، محمد حسین صفارهرندی، سعید جلیلی، فرزند آیت الله مهدوی کنی، دکتر محمود کاشانی و تعداد زیادی از شاگردان و همراهان ایشان در طول سالهای متمادی قبل و پس از انقلاب در این مستند به بیان خاطرات و نظرات خود پرداخته اند.
 
همچنین سخنان منتشر نشده‌ای از رییس مجلس خبرگان درخصوص دوران طلبگی، اختلافات با مرحوم صادق خلخالی، نقش جامعه روحانیت مبارز در انتخاب بنی صدر و اختلافات با حزب جمهوری، دلایل کناره گیری از صحنه سیاست ، درخواست از ایشان برای میانجیگری در فتنه ۸۸ برای اولین بار، بازگو خواهد شد. نکات مهم اخلاقی و شوخ طبعی ایشان از دیگر نکات قابل توجه این مستند خواهد بود.
 
انتهای پیام/