سیستان وبلوچستان؛
برای ارتقاء کیفیت خدمات، پاسخگوئی به مردم را نهادینه کنید
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، دکتر میری در جلسه بررسی مسائل مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارائه خدمات مطلوب درمانی را وظیفه نظام سلامت و پی گیری مسائل مرتبط با آن را حق مردم دانست و افزود: سامانه ارتباط مستقیم مردم با روسای بیمارستانها حداکثر ظرف یک هفته آینده راه اندازی خواهد شد و مراجعین به هر یک از بیمارستانها از این طریق می توانند مسائل خود را به اطلاع روسای بیمارستانها برسانند.

وی فرهنگ اصیل، نجابت مردم استان و قدرشناسی آنان نسبت به خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تأمین اعتبارات لازم به منظور کاهش پرداخت از جیب مردم تا حدود زیادی به رضایتمندی مردم نزدیک شده ایم، امَا افزایش میزان مراجعات در کنار کمبود زیرساخت های بخش سلامت و منابع فیزیکی و انسانی یکی از مشکلات بیمارستانها برای ارائه مطلوب خدمات است.

دکترمیری نظارت مستمر با هدف شناسائی فرآیندهای معیوب خدماتی را از مهمترین رویکردهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برشمرد و گفت: هموطنان عزیز و خدمت گیرندگان دانشگاه، بهترین ومهمترین اهرم های نظارتی نظام سلامت هستند.

انتهای پیام/ز