مسئول گردان مهندسی لشکر 31 عاشورا گفت:درکل عملیات والفجر گردان مهندسی با 5 گروهان توانستند 50 کیلومتر جاده، 81 دهنه پل، 35 کیلومتر خاکی دوجداره، 4 اسکله در طرفین، 5 کیلومتر کانال و سازههای دیگر را احداث کنند و تاریخ شفاهی باید مطرح و مکتوب بماند.

به گزارش
خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛سردار علیرضا نوین مسئول مهندسی لشکر 31 عاشورا در همایش نقش لشکر 31 عاشورا در عملیات والفجر8 که در سالن همایشهای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: در کل عملیات والفجر گردان مهندسی با 5 گروهان توانستند 50 کیلومتر جاده، 81 دهنه پل، 35 کیلومتر خاکی دوجداره، 4 اسکله در طرفین، 5 کیلومتر کانال و سازههای دیگر را احداث کنند و تاریخ شفاهی باید مطرح و مکتوب بماند.
وی ادامه داد: بعد از سال 64 و پس از شهادت "شهید باکری" همه به این موضوع فکر میکردند که آیا لشکر 31 عاشورا بازهم همان لشکر میشود یا خیر و لشکر 31 عاشورا در خط شکنی زبانزد است.
مسئول گردان مهندسی لشکر 31 عاشورا در پایان خاطر نشان کرد: 100 روز مانده بود به عملیات والفجر8 که فرمانده ما را دعوت کرد و قرار شد که اقدامات مهندسی انجام شود و در 100 روز کاری باید اقدامات مهمی انجام میشد و دستور عملیاتی این بود که نخلی نباید زمین بیافتد و یا خشک شود و با اقداماتی که شد بر اساس توصیههایی که انجام شده بود، هیچ آسیبی به محیط نرسید.
انتهای پیام/