ساره جوانمردی برترین ورزشکار رشته تیراندازی معلولان در سال 93
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقیه الله کرمی گفت : مسابقات یازدهمین دوره لیگ باشگاهی تیراندازی در دو مرحله بود که مرحله اول آن دی ماه به میزبانی باشگاه ثامن الحجج و در مشهد مقدس و مرحله دوم به میزبانی هیات آذربایجان شرقی و در تبریز برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات لیگ امسال چهار تیم ثامن الحجج سبزوار، هیات گلستان، هیات گیلان و هیات آذربایجان شرقی حضور داشتند که با احتساب مجموع امتیازات مرحله رفت و برگشت، تیم ثامن الحجج با کسب 121 امتیاز قهرمان شد، عنوان نایب قهرمانی به هیات آذربایجان شرقی با 44 امتیاز رسید، هیات گیلان با 23 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد و هیات گلستان نیز با 6 امتیاز چهارم شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات مرحله برگشت نیز همانند دور رفت در 7 ماده و دو کلاس SH1 و SH2 برگزار شد و ساره جوانمردی با به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد، موفق شد رکورد خود در اینچئون را که 380 امتیاز بود به 383 امتیاز ارتقا دهد و به عنوان برترین ورزشکار رشته تیراندازی سال 93 هم به لحاظ تکنیک و هم به لحاظ رکورد شناخته شود.

الله کرمی گفت: مراسم پایانی این رقابت ها نیز با حضور جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، هیات تبریز و ورزشکاران برگزار و از تیم های برتر تقدیر شد.

یازدهمین دوره مسابقات باشگاهی تیراندازی جانبازان و معلولین با برگزاری رقابت های مرحله برگشت از 6 تا 8 اسفند به میزبانی تبریزبرگزار شد.

انتهای پیام/