فرنقی زاد خبر داد:
ثبت بیش از 300 شکایت با سامانه 195 در ایام تعطیلات نوروز
به گزارش  خبرنگار حوزه جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران؛محمدرضا فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فعالیت سامانه 195 در ایام نوروز اظهار کرد: در طی 15 روز تعطیلات نوروزی 34 هزار و 237 تماس با سامانه 195 برقرار شد که در این میان 321 شکایت ثبت شده است.

وی افزود: در بین شکایات ثبت شده همین در ایام  64 فقره پاسخ داده و نهایی شده است که حدود بیست درصد را شامل می شود .

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات ادامه داد: در بین این تماس ها بیشترین شکایات مربوط به کندی سرعت اینترنت واگذار شده توسط اپراتور های تلفن همراه و ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت و وایمکس بوده است.

فرنقی زاد عدم رعایت کیفیت خدمات مطابق قرار داد و عدم ارائه و یا ارائه نامطلوب خدمات پشتیبانی توسط فروشندگان خدمات اینترنت پرسرعت  از مهم ترین عناوین  شکایات تماس گیرندگان دانست و افزود: گزارش وضعیت پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه 195 در جلسه شورای فنی وزارت مطرح و بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: ما به عنوان بخشی از دولت  وظیفه داریم بدانیم مردم در حوزه فعالیت ما چه مشکلاتی دارند و بدین منظور باید سامانه 195 را به عنوان نقطه تماس مردم با وزارت و  ابزاری برای پاسخگویی به شهروندان  در نظر گرفته ایم.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پایان گفت: حمایت و توجه به نتایج ارائه شده توسط این سامانه  ضروری است و  گزارش های مذکور به منظور ارزیابی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منعکس می شود.

گفتنی است ؛مشترکین خدکات ارتباطات و فناوری اطلاعات  می¬توانند با مراجعه به سایت www.195.irیا تماس با تلفن گویای 195 یا شماره پیامک 600195 و یا آدرس ایمیل 195@ICT.GOV.IR ، شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا تشکر خود را در خصوص خدمات ارائه شده در این حوزه گزارش دهند.

انتهای پیام/