رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: جامعه ایثارگری میتوانند از طریق سیستم پیامکی هاتف درخواستهای ایثارگری خود را پیگیری نمایند.

بهروز بزرگی، رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امورایثارگران در گفتوگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرایی شدن سیستم پیامکی مرکز ارتباطات، اظهار کرد: این مرکز در جهت اطلاع رسانی و جلوگیری از اتلاف وقت جامعه شاهد و ایثارگر در سازمانهای اداری، نسبت به طرح و ایجاد سیستم پیامکی، در بنیاد شهید و امورایثارگران اقدام کرده است.
وی ادامه داد: درخواستهایی که طی مکاتبه به بنیاد شهید و امورایثارگران ارسال میشود، در سیستم نرم افزار هاتف ثبت میشود و نتیجه این درخواست با سیستم پیامکی به جامعه شاهد و ایثارگر اعلام میشود.
رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امورایثارگران با تأکید بر پیگیری درخواستهای ایثارگران بصورت الکترونیکی، افزود: درحال حاضر، سیستم پیامکی 300076300000 مرکز هائف در سراسر کشور، آماده خدمت رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر است.
بزرگی در پایان تصریح کرد: مرکز هائف عدم حضور جامعه ایثارگری صرفهجویی در وقت و تسهیل در پاسخگویی به جامعه شاهد و ایثارگر و یکسان شدن روند خدماترسانی است.
گفتنی است مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امورایثارگران با تلفن 1616، مسئول ثبت درخواست و پیگیری آن و ارائه پاسخ به جامعه شاهد و ایثارگر است.
انتهای پیام/