بزرگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:
پیگیری درخواست‌های ایثارگران از طریق سیستم پیامکی
پیگیری درخواست‌های ایثارگران از طریق سیستم پیامکیبهروز بزرگی، رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امورایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرایی شدن سیستم پیامکی مرکز ارتباطات، اظهار کرد: این مرکز در جهت اطلاع رسانی و جلوگیری از اتلاف وقت جامعه شاهد و ایثارگر در سازمان‌های اداری، نسبت به طرح و ایجاد سیستم پیامکی، در بنیاد شهید و امورایثارگران اقدام کرده است. 

وی ادامه داد: درخواست‌هایی که طی مکاتبه به بنیاد شهید و امورایثارگران ارسال می‌شود، در سیستم نرم افزار هاتف ثبت می‌شود و نتیجه  این درخواست با سیستم پیامکی به جامعه شاهد و ایثارگر اعلام می‌شود. 

رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امورایثارگران با تأکید بر پیگیری درخواست‌های ایثارگران بصورت الکترونیکی، افزود: درحال حاضر، سیستم پیامکی 300076300000 مرکز هائف در سراسر کشور، آماده خدمت ‌رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر است. 

بزرگی در پایان تصریح کرد: مرکز هائف عدم حضور جامعه ایثارگری صرفه‌جویی در وقت و تسهیل در پاسخگویی به جامعه شاهد و ایثارگر و یکسان شدن روند خدمات‌رسانی است. 

گفتنی است مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امورایثارگران با تلفن 1616، مسئول ثبت درخواست و پیگیری آن و ارائه پاسخ به جامعه شاهد و ایثارگر است. 

انتهای پیام/