به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران
شیراز؛ شریعتمداری
با بیان اینکه در گیلان در هر شیفت 200 کاربر پاسخگوی مردم بودند افزود: در این سفر برای نخستین بار مرکز
ارتباطات مردمی توسعه پیدا کرده است و هر شیفت کاری 300 نفر پاسخگوی درخواستهای
مردم هستند.وی با بیان اینکه از ساعت 8 صبح تا ساعت 15، 30 هزار و 93 مورد ثبت شده است ادامه داد: از موارد ثبت شده 95 درصد در خواست، 3 و 6 دهم شکایت و 4 دهم درصد انتقاد بوده است.
شریعتمداری گفت: تلاش می شود تا دو ماه آینده به موارد مطرح شده قابل پیگیری پاسخ داده شود.
انتهای پیام/س