در مراسم تقدیر از کشتی گیران تیم ملی:
رسول خادم: ورزش ملی بار سنگینی را در المپیک به دوش می‌کشد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، در مراسم تقدیر بانک پاسارگاد از ملی پوشان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی حاضر در جام جهانی و بازی های آسیایی، با بیان این مطلب افزود: امیدوارم تعامل بین خانواده کشتی و خانواده بزرگ بانک پاسارگاد که در این یکی دو سال به وجود آمده است با موفقیت های کشتی در رقابت های آتی به شکل زیباتری دنبال شود.
وی ادامه داد: اکنون که در جمع قهرمانان جوان هستیم باید بدانیم تمامی دنیا به دنبال کسب موفقیت ورزشکاران خود در عرصه های بین المللی هستید و قهرمانان ما بار سنگینی را برای کسب مدال المپیک به دوش می کشند.
خادم تصریح کرد: ورزش ملی باید بالاترین میزان پاسخگویی را به مردم عزیز ایران داشته باشد و از جایگاه ایران در بزرگترین میدان ورزشی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که همانا المپیک می باشد در جامعه بین المللی دفاع کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم به لطف خدا و با حمایت همیشگی مردم و مجموعه های مثل بانک پاسارگاد که از نظر من فراتر از وظایف و مسئولیت های اقتصادی خود در عرصه های اجتماعی حضور پیدا کرده است بتوانیم عامل برافراشته شدن پرچم مقدس ایران و نواخته شدن سرود ملی کشورمان در میدان المپیک باشیم.

انتهای پیام/