سنندج؛
امنیت و آرامش کنونی را مدیون خون شهدا هستیم

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید احسن علوی، با اشاره به استقبال گرم مردم شهرستان‌های مختلف استان کردستان از شهدا گفت: استقبال چشمگیر از شهدا نشانه ثابت قدم بودن در راه شهداست.

وی با اشاره به اینکه شهدا خاطرات گذشته مردم این کشور هستند، افزود: شهدا امروز با ورود به خاک وطن، کردستان را عطرآگین از حضور خود کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یادآوری رشادت‌ها و دلاور مردی‌های شهدا باید در همه دوران‌ها وجود داشته باشد تا همواره مردم به دنبال ادای دین خود به مقام شامخ شهدا باشند.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی که بر فضای کشورحاکم شده است را مدیوان خون و ایثار شهدا هستیم در این راستا باید همواره به شهدا و خانواده آنان و جانبازان و ایثارگران احترام بگذاریم.

علوی با ابراز خرسندی از استقبال بی‌نظیر مردم کردستان از شهدای تفحص شده افزود: امروز مردم به استقبال این شهدا آمده‌اند تا باردیگر اعلام کنند که هنوز در راه شهدا ثابت قدم هستند.

وی درپایان گفت: این استقبال همچنین نشان از آن دارد که مردم ایران و کردستان هنوز با انقلاب و آرمان های انقلاب همراه بوده و در مقابل ظلم و تجاوز به خاک وطن تا پای جان دفاع خواهند کرد.
 
انتهای پیام/گ