مدیرکل امور فنی بیمهشدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: با راهاندازی پرونده فنی الکترونیک در سراسر کشور، تجمیع سوابق بیمهشدگان و افزایش امنیت سیستم ها بصورت منظم انجام میشود.

به گزارش خبرنگار
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیروس نصیری با اشاره به اینکه با ایجاد پرونده الکترونیک زمان پاسخگویی کاهش مییابد اظهار کرد: تنوع در ارائه خدمات بیمهای، فرسودگی پرونده های کاغذی و مفقود شدن پرونده و اوراق از مشکلاتی بوده است که ضرورت ایجاد این طرح را برای کاهش زمان پاسخگویی و رفع این مشکلات افزایش داده است.
وی تصریح کرد: در دسترس ارباب رجوع قرار گرفتن پرونده، کمبود فضای فیزیکی و امکانات بایگانی از الزامات ایجاد پرونده فنی الکترونیک است.
نصیری ادامه داد: از سال 91 پروژه ایجاد
پرونده فنی و الکترونیک آغاز شد و در سال 92 این طرح به صورت پایلوت در چند شعبه انجام شد.
انتهای پیام/