قزوین؛
برگزاری 95 تور صنعتی در قزوین

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالقهار ناصحی گفت: 30 نفر از مهندسان سازمان بسیج مهندسین قزوین در راستای آشنایی با مشکلات واحدهای صنعتی و انتقال تجربیات فی‌مابین بازدید تخصصی یک‌روزه از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین را انجام دادند.

وی ادامه داد: در این تور تعالی صنعتی شرکت کنندگان از واحدهای صنعتی آراپوش گستر (تیوپ‌های بهداشتی و آرایشی)، کارتک سیستم (پیستون خودرو) و آزاد فیلتر (فیلتر هوا خودرو) در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اضافه کرد: از زمان آغاز طرح تورهای صنعتی در کشور در سال 85 تاکنون شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین 95 تور صنعتی با تعداد 2 هزار و 500 نفر شرکت کننده در داخل و خارج از استان برای واحدهای صنعتی برگزار کرده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این تورها یادآور شد: هدف از برگزاری چنین تورهای صنعتی آشنایی صاحبان صنایع کوچک با توانمندی‌های صنایع بزرگ و نمونه، نهادینه کردن فرهنگ تور صنعتی برای کارآفرینان، تقویت شبکه زنجیره تأمین در راستای ارتباط با صنایع بزرگ و نمونه و انتقال تجربیات به لحاظ نوع خدمات و فعالیت‌های تکمیل کنندگی را می‌توان نام برد.

انتهای پیام/گ