پایان با شکوه سومین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین نمایشگاه بین المللی پوشاك ايران ؛در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه، سالن ها و غرفه های این نمایشگاه شاهد حضور چشمگیر شهروندان، بنکداران، فروشگاه داران، بازرگانان و صاحبان بنگاههای اقتصادی بود. این حضور به حدی بود که تردد در داخل سالن ها و غرفه ها به سختی صورت می گرفت و برخی از خیابان ها و بزرگراه های اطراف محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران نیز با ترافیک مواجه شده بود. 

همچنین علاوه بر شهروندان و مخاطبان صنفی، مقامات مختلف نیز از از این نمایشگاه بازدید کردند که از آن جمله می توان به وزیر صنعت، معدن و تجارت، قائم مقام وزیر صنعت و معدن و تجارت، مدیر کل صنایع نساجی و پوشاک ایران ، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای ایران، رئیس شورای اصناف کشور، رئیس کمیسیون اقتصادی و رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه های و انجمن های مرتبط اشاره کرد.

نمایشگاه پوشاک از امسال همزمان با نمایشگاه نساجی ایران تکس برگزار شد که و حضور تامین کنندگان اصلی مواد اولیه پوشاک مثل تولیدکنندگان نخ و پارچه موجب تقویت ارتباط زنجیره های مختلف صنایع نساجی شد. نمایشگاه پوشاک ایران، امسال بصورت بین المللی و با حضور تولید کنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی ، دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور و شرکت های مختلف خارجی،برگزار شد،البته 70 درصد از فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت های داخلی و 30 درصد باقی مانده برای شرکت های خارجی اختصاص یافته بود.

در سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران که بزرگترین و جامع ترین نمایشگاه پوشاک کشور نیز محسوب می شود؛ ده ها شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی، برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون و همچنین دستگاهها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین ترین طرح ها و مدل های طراحی و تولید پوشاک را در معرض دید علاقمندان قرار داده بودنداین نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی دراختیار تولیدکنندگان، بازرگانان و سایر دست اندرکاران صنعت پوشاک کشورمان قرار داد تا ضمن رقابت با شرکت های خارجی و بهره مندی از آخرین پیشرفت های این حوزه، با استفاده از دانش و تخصص خود، چهره شایسته ای از محصول ایرانی را به جامعه نشان داده و توانمندی های صنتعگران داخل را در معرض قضاوت مخاطبان قرار دادند.
 
ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقاء سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال ، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی؛ مهمترین اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران بود که به همت کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و همکاری دستگاههای مربوط از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، ازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران، توسط شرکت سامع پاد نوین برگزار شد.
 
انتهای پیام/