ایران سومین بازار بزرگ مصرف لوازم آرایشی جهان
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ایران سومین بازار لوازم آرایشی است. به طور متوسط زنان ایرانی در سال ۲۲ شیشه عطر می‌خرند که این رقم برای زنان فرانسوی ۳ شیشه عطر در سال است و بسیاری از زنان ایرانی می‌گویند، آنها بیشتر بودجه خرید ماهانه خود را برای محصولات زیبایی خرج می‌کنند.

فرانس ۲۴ واردات لوازم آرایشی ایران را ۱٫۵ میلیارد دلار در سال عنوان می‌کند که با ورود شرکت‌های خارجی افزایش خواهد یافت.

منبع: صبحانه
انتهای پیام/