مشهد؛
احداث مجتمع رفاهی فرهنگیان خراسان رضوی در شمخال قوچان
به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قوچان از احداث مرکز رفاهي- اقامتي فرهنگيان در مركز گردشگري شمخال از توابع شهرستان قوچان خبر داد و گفت: 200 میلیون تومان اعتبار اوليه از ناحيه اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوي به این امر اختصاص خواهد يافت.

سید جواد حسینی همچنین با انتقاد از نظام آموزشی ایران، از نمره محوری و تعلیم زدایی انتقاد کرد و افزود: در ابتدای سال تحصیلی جدید شش زنگ با عناوین تربیت دینی و اخلاقی، سلامتی و بدنی، هنری و زیبایی شناختی، تربیت دانش، اجتماعی و سیاسی، شناخت ایثار و شهادت به صدا درآمد تا به اهمیت همه ابعاد تربیت در آموزش و پرورش تاکید شود.

وی با بیان اینکه دولت بدنبال کیفی کردن مدارس است، توسعه مشارکتها و تمرکز زدایی را مهمترین کارکرد و خواسته آموزش و پرورش دانست و گفت: سالانه سه هزار و 100 خیر مدرسه ساز در سطح کشور اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان برای احداث مدارس هزینه می کنند که تلاش می شود در کنار خیرین مدرسه ساز ، خیرین مدرسه یار نیز فعال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی شورای آموزش را پارلمان آموزش و پرورش در کل کشور خواند و افزود: این شورا حق قانون گذاری دارد و به خوبی می تواند در به وقوع پیوستن دو سیاست آموزش و پرورش سهیم باشد .

انتهای پیام/ب