لرستان؛
راه اندازی سامانه گویای ۱۵۲۳ شرکت آبفار لرستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان؛ کاکاوند با اشاره به خصوصیات و ویژگی های این سامانه گفت: با بهره برداری از این سامانه، مشترکین روستایی می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه در راستای پرداخت قبوض مصرفی، ثبت رقم مصرفی کنتور برای صدور قبض جدید، اعلام خرابی و حادثه و همچنین اعلام پیشنهادات و انتقادات و شکایات اقدام کنند.

وی تصریح کرد: برای تسریع در روند رسیدگی به تلفن های وارده نیز در هر شهرستان یک نفر به عنوان کاربر سامانه مشخص شده تا با پیگیری تلفن های وارده از حضور فیزیکی و تردد های فراوان مراجعین کاسته شود.

وی خاطر نشان کرد که سامانه یاد شده توانایی پاسخگویی همزمان ۳۰ خط ورودی را دارا بوده و می تواند همه پیام ها و تماس های ورودی را ضبط و به اپراتور شهرستان مربوطه انتقال دهد.
 
انتهای پیام/ب