شیراز؛
برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی با محوریت غذای سالم در جهرم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهرم در آیین گشایش سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی با محوریت غذای سالم که به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهرم برپا شده است، گفت: همزمان با هفته بسیج ملی کاهش مصرف نمک، قند و چربی و با هدف ارتقا سطح سلامت جامعه و افزایش آگاهی مردم در راستای مصرف مواد غذایی سالم سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در جهرم برپا شده است.

ابوالفضل نیکوسیر از برپایی 15 غرفه در این نمایشگاه خبر داد و افزود: غرفه های این نمایشگاه شامل، نشان‌گراهای رنگی (چراغ راهنمای تغذیه‌ای)، قلب، نمک، چربی، غرفه معرفی محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز، غرفه های محصولات آرایشی که دارای برچسب نشانه ایمنی هستند و غرفه محصولات و غذاهای سنتی شهرستان جهرم است.

وی ادامه داد: پنج غرفه نیز به شرکت های تولید صنایع غذایی شهرستان جهرم اختصاص پیدا کرده که محصولاتی مانند خرما و فرآورده های آن، ترشی و شوریجات، شیر و ماست، ارده و غیره در آن به نمایش درآمده است.

این مقام مسئول از برپایی غرفه های نقاشی چهره کودکان و نقاشی با محوریت غذای سالم در این نمایشگاه صنایع غذایی خبر داد و گفت: در کنار این غرفه ها، نمایشگاه نقاشی کودکان، کاردستی، شعر، کاریکاتور و روزنامه دیواری نیز که سه ماه پیش فراخوان آن را اعلام کرده بودیم برپا شده که 250 اثر در آن به نمایش گذاشته شده است.

نیکوسیر اضافه کرد: در اختتامیه سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی جهرم به شرکت های برتر صنایع غذایی، مسئول فنی برتر و آثار هنری برتر به نمایش درآمده هدایایی تقدیم می شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهرم زمان بازدید این نمایشگاه را ساعت 8 تا 12 صبح و 16 تا20 شب پنجم تا هفتم دی ماه در مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم واقع در شهرک انقلاب دانست.

انتهای پیام/س