ضیایی: به کسب سهمیه المپیک امیدواریم
حسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم اهداف پروازی برای شرکت در مسابقات هند گفت:ملی پوشان برای آمادگی در مسابقات هند در حال تمرین هستند تا از آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک نهایت استفاده را بکنند.
 
وی گفت: در شرایط فعلی تنها مشکل ملی پوشان برای آمادگی سردی هوا است و چون تمرین در فضای باز صورت می گیرد سردی هوا تمرینات را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اجازه تمرین بیشتر ملی پوشان را نمی دهد.
 
ضیایی افزود: برای مسابقات هند 9 ورزشکار آقا و خانم در 3 رشته تراپ دوبل و اسکیت اعزام می کنیم که بخشی از هزینه ها را فدراسیون متقبل می شود و بخشی را ورزشکاران پرداخت می کنند.
 
وی گفت: امیدوارم با شرایطی که اهداف پروازی دارد و تلاش ملی پوشان برای حضور در المپیک ملی پوشان اهداف پروازی در رقابت‌های هند در جدال با حریفان نتایج تلاش و پشتکارشان را ببینند تا با کسب اولین سهمیه در اهداف پروازی ناکامی های حضور در المپیک شکسته شود.
 
وی در سالن جدید اهداف پروازی گفت: اهداف پروازی برای برگزاری مسابقات نیاز به یک سالن اداری و پشتیبانی داشت تا ورزشکاران بعد از مسابقات جایی برای تمرین و استراحت داشته باشند که این موضوع با همت مسئولان ورزشی و فدراسیون صورت گرفت و اکنون یک مجموعه کامل اهداف پروازی برای برگزاری مسابقات در اختیار داریم.
 
وی افزود: با افتتاح این سالن بخشی از مشکلات ملی پوشان هنگام مسابقات و تمرین برطرف شد، حتی در برگزاری مسابقات بین‌المللی نیز می توانیم از امکانات آن بهتر استفاده کنیم و داشتن چنین سالنی برای اهداف پروازی یک معضل بود که خوشبختانه برطرف شد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.