پرونده بازی حاشیه ای به کمیته اخلاق رسید
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته مسابقات لیگ یک گزارشی را تهیه کرده و خطاب به بهروان ارایه داده و دبیر سازمان لیگ هم پرونده را به کمیته سیانت سازمان لیگ ارجاع داده است و کمیته اخلاق هم به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و فدراسیون پیگیر بازی نفت آبادان و نساجی مازندران خواهد شد.

جلسه رسیدگی به پرونده بازی مشکوک به تبانی
هفته آینده کمیته سیانت سازمان لیگ به همراه علیپور جلسه ای در مورد بازی دو تیم نفت آبادان و نساجی مازندران برگزار خواهد کرد و فیلم بازی را بازبینی خواهد کرد.اگر اتفاقات رخ داده تبانی باشد جریمه سنگینی در انتظار هر دوتیم خواهد بود.البته هنوز چیزی مشخص نیست و نمی توان به طور قطع در این خصوص نظر داد.

مسول برگزاری مسابقات لیگ یک:هنوز مورد تبانی تایید نشده است

محمود زاده مسول کمیته برگزاری مسابقات لیگ یک در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:گزارش این بازی را تهیه کردیم و در اختیار مراجع ذی صلاح قراردادیم و ما نمی توانیم در این موضوع دخالت کنیم و تصمیم گیری با کمیته برگزاری مسابقات و کمیته سیانت سازمان لیگ است.هنوز مورد تبانی در بازی نساجی و نفت آبادان تاید نشده و قضاوت زود هنگام اشتباه است.
وی افزود:ابتدا باید شواهد بررسی شود و هرزمان که تبانی مشخص شد نظر داد.اگر تبانی صورت گرفته باشد فدراسیون به این پرونده ورود می کند.

انتهای پیام