قزوين ؛
اولین دوره جام باشگاه های استان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛ دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: این رقابت ها در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

حمیدرضا داوری  افزود: در رده نونهالان این رقابت ها تیم روغن موتور ترن شگفتی ساز شد و بالاتر از سایر تیم های مدعی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، المهدی اقبالیه در جای دوم ایستاد و تیم های پینان و قائم نیز به طور مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: در رده نوجوانان نیز جام قهرمانی به تیم قائم بیدستان رسید، المهدی اقبالیه در مکان دوم ایستاد و تیم های برج آسمان قزوین و ولی عصر بیدستان نیز به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسئول ورزشی افزود: در رده جوانان این رقابت ها نیز تیم وانکان قزوین موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، تیم قائم بیدستان در رده دوم ایستاد و تیم برج آسمان قزوین نیز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

داوری با بیان اینکه عباس جنابی، مرتضی کرمی و پویا دستمالچی به عنوان داوران برتر و مصطفی قنبری از تیم وحدت پیریوسفیان، مهدی بختیاری از تیم قائم بیدستان و رئوف دست افکن از تیم وانکان قزوین نیز به عنوان برترین بازیکنان رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان این مسابقات معرفی و محمدرضا آریان نیز به عنوان بازیکن برتر اخلاق این رقابت ها شناخته شد.

انتهاي پيام/پ