اهواز؛
تامین گوشت سفید و قرمز شب عید خوزستانی ها
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی سلامات به قرار داشتن در مرحله اول تامین بهینه گوشت استان اشاره کرد و گفت: در این مرحله 2 هزار 100 تن مرغ منجمد داخلی و 110 تن گوشت گوساله وارداتی تامین شده است.

وی اظهار داشت: اگر نیاز استان، مازاد بر سهمیه ابتدایی باشد، محدودیتی در تامین آن نداریم و می‌توانیم نسبت به تامین اقلام مورد نیاز استان اقدام نماییم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان سلامات قیمت سقف مرغ منجمد به ازای هر کیلوگرم را 5 هزار و 100 تومان و قیمت سقف هر کیلوگرم گوشت گوساله 18هزار و 500 تومان برای مصرف کننده اعلام کرد و افزود: پیش بینی شده است با این وجود در جلسه تنظیم بازار قیمت‌های نهایی به صورت رسمی تعیین و اعلام گردد.

سلامات بیان داشت: طبق روال هرساله، توزیع مرغ منجمد و گوشت گوساله از 25 اسفندماه آغاز  و از طریق این شرکت، سازمان جهاد کشاورزی و مراکز عرضه عمده و خرد استان عرضه خواهد شد.

وی کیفیت گوشت‌ شب عید را مطلوب و مورد تایید دامپزشکی استان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات انجام‌شده هیچ مشکلی در خصوص تامین و توزیع گوشت شب عید به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/ن