همدان؛
مجوز انتشار ۴۰۰ عنوان کتاب در همدان صادر شد

به گزارش خبرنگار مجوز انتشار ۴۰۰ عنوان کتاب در همدان صادر شدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید فروتن اظهار کرد: در سال ٩٤ مجوز چاپ و انتشار ،٤٠٠ عنوان کتاب در زمینه های  علوم پایه، درسی  و کمک درسی، ادبیات، تاریخ ،جغرافیا دین و فلسفه صادر شده است.


وی با اعلام تشکیل کمیته نظارت عالی نشر در استان گفت: هدف از این اقدام، تسریع کار صدور مجوز و جلو گیری از اتلاف وقت و هزینه ناشران استان برای چاپ و انتشار کتاب است.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی همدان افزود: با آغاز سال ٩٥ اقدامات لازم برای آغاز به کار این کمیته انجام  و در حال حاضر نیز کمیته نظارت عالی نشر در استان و هیأت بررسی کتاب متشکل از استادان دانشگاه ،صاحب نظران و هنرمندان تشکیل شده است.

فروتن درباره وضعیت دبیر خانه سید جمال الدین اسد آبادی نیز اظهار کرد: دبیرخانه این همایش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعال بوده و با اقدامات انجام شده، هفته آینده اعضای هیأت علمی همایش و زمان اعلام فراخوان آن مشخص می شود.

وی افزود: محور مقالات ارسالی به همایش درباره شخصیت بیدارگر بزرگ سید جمالدین اسد آبادی، احوالات، آثار به جا مانده از وی در حوزه اسلام و اتحاد مسلمانان است.

انتهای پیام/