موضوع تبلیغات در شبکههای ماهوارهای در حوزه سینما جدیتر از تئاتر است و بعید میدانم تبلیغات نمایشی در شبکههای ماهواره فراگیر شود.

مهدی شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی در گفتگو با خبرنگار
حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تبلیغات برخی آثار نمایشی در شبکههای ماهوارهای گفت: شنیدم که چند کار در شبکههای ماهوارهای تبلیغ شده و مثل اینکه گروه از این کار بی اطلاع بودند اما در کل این موضوع نیاز به بررسی کلیتر دارد؛ چرا که حوزه های هنری چون سینما و تئاتر با تبلیغ اثرشان به فروش میرسد و همه دستگاههای مرتبط با تبلیغات باید به حوزهای هنری کشور کمک کنند تا آنها به تبلیغ در شبکه های ماهوارهای گرایش پیدا نکنند.
وی ادامه داد: حوزههایی چون شهرداری و صدا و سیما خیلی میتوانند در امر تبلیغات موثر باشند و اگر کمبودی در تبلیغات آثار هنری نباشد، به طور حتم گروههای نمایشی به دنبال تبلیغ کارشان در شبکههای ماهوارهای نمیروند.
شفیعی تصریح کرد: هیچ کس موافق تبلیغ در شبکه های ماهوارهای نیست و به طور حتم اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، باید پیگری شود اما موضوع تبلیغات در شبکههای ماهوارهای در حوزه سینما جدیتر از تئاتر است و بعید می دانم تبلیغات نمایشی در شبکه های ماهواره ای تاثیر زیادی داشته باشد.
وی گفت: این مسئله پدیده جدیدی است اما گروههای نمایشی هم به دنبال انجام کار خلاف قانون نیستند و ما هم برای جلوگیری از این مسئله باید تصمیماتی داشته باشیم.
مدیر مرکز هنرهای نمایشی افزود: ما با صدا و سیما تعامل کردیم و جلساتی را هم در زمان مدیریت قبلی برگزار کردیم و امیدواریم در مدیریت جدید تبلیغات بیشتری در حوزه تئاتر در صدا و سیما صورت بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که تبلیغات در شبکه های ماهوارهای در تئاتر پا نمیگیرد و ما هم ترتیبی می دهیم که این اتفاق فراگیر نشود.
انتهای پیام/