حضور مردم پیش از آغاز راهپیمایی
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛صبح امروز مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس جمع زیادی از مردم شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج برای دفاع از مظلوم و حمایت از مظلومان جهان به ویژه مردم مسلمان فلسطین از پیر و جوان و زن و مرد و کودک و بزرگسال گرد هم آمده اند.

مهدی اکبری صفت جوان 23 ساله می گوید: با دوستان خود در این راهپمیایی شرکت می کند و علت حضورش از یک سو وظیفه دینی و از سوی دیگر لبیک به ندای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

او افزود: دفاع از مردم مظلوم فلسطین و بحرین برایمان یک آرمان است و ما ملت ایران همواره مدافع مظلومان هستیم و در کنارشان خواهیم بود .

خانم جوان 20 ساله ای که به همراه 2 پسرش آمده است، می گوید: ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم و تا رهایی قدس حمایت خود را ادامه می دهیم و می دانیم که روزی اسرائیل غاصب دچار خشم و عذاب الهی خواهد شد .

دیگر جوان دانشگاهی هم می گوید: ما دانشگاهیان حمایت همه جانبه خود را از مقاومت اسلامی فلسطین اعلام می کنیم و تلاش می کنیم تا این غده چرکین و سرطانی را محو کنیم.

وی محو رژیم صهیونیستی را همچنان اولویت اول جهان اسلام دانست و گفت: یگانه راه مقابله با رژیم آدمکش و نامشروع صهیونیستی الگوی مقاومت حزب الله و حماس است .

دیگر خانم میانسال هم گفت: کسانی که در مقابل جنایت های آل سعود و اسرائیل غاصب سکوت کنند در آینده شرمنده هستند و تاریخ درباره آنها قضاوت خواهند کرد که کودکان بی گناه فلسطین این گونه کشته می شوند و آنها همچنان سکوت کرده اند.

انتهای پیام /ف