به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات تعرفههای پزشکی هرمزگان گفت: این شکایت ها پس از رسیدگی به سازمان نظام پزشکی استان و مراجع ذیصلاح قانونی ارجاع می شود.
دکتر محمود حسینپور گفت: سازمان نظام پزشکی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی مراجع قانونی رسیدگی به شکایات هستند.
وی گفت: مردم برای شکایات می توانند علاوه بر سامانه ۱۹۰ به سازمان نظام پزشکی ،سازمان های بیمهگر و دانشگاه علوم پزشکی استان و یا پایگاه اینترنتی به نشانی www.1690.ir مراجعه کنند.
سامانه ۱۹۰ مرکز ثبت شکایت های مردمی از تعرفه های غیرقانونی مراکز بهداشتی و درمانی است.
سامانه ۱۹۰ از آبان سال ۹۳ در استان همزمان با سرسر کشور راه اندازی شد.