ارومیه؛
سرمایه‌گذاری‌های مشترک خارجی در پارک صنعتی بین‌المللی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: خوشبختانه استاندار آذربایجان‌غربی اهتمام ویژه‌ای به حمایت از مجموعه شهرک های صنعتی به ویژه در تامین زیرساخت‌های مربوطه به آن دارد.

جعفرصادق اسکندری گفت: امسال و سال گذشته، استان آذربایجان‌غربی با وجود محدودیت‌های مالی بیشترین سهم اعتبارات عمرانی را به خود اختصاص داد.

وی از تمرکز واحدهای صنعتی استان در شهرک‌های صنعتی خبر داد و تصریح کرد: امید است با توسعه شهرک صنعتی فاز سه ارومیه که پارک صنعتی بین‌المللی خارجی نام گرفته است بتوان سرمایه‌گذاری‌های مشترک خارجی را در آن انجام داد.

اسکندری بیان کرد: خوشبختانه فضای همدلی و همفکری مناسبی در سطح استان وجود داشته و امید است که با حمایت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران، بتوان در توسعه فعالیت شهرک‌ها به ویژه اختصاص زمین‌های مناسب و ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک فاز سه ارومیه گام برداشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: خوشبختانه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران قول مساعد برای کمک‌های فنی و اعتباری به شهرک‌های صنعتی استان داده و بنابراین امید است که شرایط بیش از پیش برای فعالیت صنعت‌گران و تولیدکنندگان فراهم شود.

انتهای پیام/ب