رتبه یک رشته تجربی:
روزانه 10 تا 12 ساعت درس خواندم/ به اندازه هدف خود تلاش کنید
محمد احمدی رتبه یک رشته تجربی در کنکور سراسری 95 در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: من فارغ‌التحصیل رشته ریاضی هستم که در سال 91 در کنکور ریاضی رتبه 3 را کسب کردم و در رشته‌ی مهندسی برق دانشگاه شریف سه سال تحصیل کردم.

وی با بیان اینکه پس از انصراف از این دانشگاه برای کنکور تجربی شروع به درس خواندن کردن تصریح کرد: درس خواندن برای کنکور تجربی را از مهر آغاز کردم که 70 تا 80درصد وقت را به درس زیست‌شناسی از مهر ماه تا اوایل فروردین اختصاص دادم.

احمدی افزود: پس از این دوره بین درسهای دیگر و زیست‌شناسی تعادل برقرار کردم و به طور متوسط روزانه بین 10 تا 12 ساعت به مطالعه اختصاص میدادم.

وی با تأکید بر اینکه برای کنکور سراسری به کلاس‌های آموزشی نرفتم، گفت: تنها کتاب درسی و کمک درسی را برای مطالعه در نظر گرفتم و در آزمون‌های آزمایشی یک موسسه شرکت کردم.

رتبه یک کنکور سراسری تجربی افزود: علاوه بر کنکور تجربی در کنکورهای هنر و زبان نیز شرکت کردم و در شب قبل از کنکور تا ساعت 10 شب درس خواندم.  

احمدی اظهار داشت: در جلسه آزمون و قبل از آن هیچگونه استرسی‌ نداشتم.

وی عامل موفقیت خود را توکل به خدا، همت بالا و حمایت خانواده بخصوص پدر و مادر دانست و به داوطلبان سال 96 توصیه کرد: همت و تلاش خود را افزایش دهند و به اندازه هدف خود تلاش کنند.


انتهای پیام/