مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران:
سقف قیمت هر راس گوسفند کیلویی 14 هزار تومان اعلام شده است
سقف قیمت هر راس گوسفند کیلویی 14 هزار تومان اعلام شده استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهراندر مراسم روز عید قربان با حضور در یکی از قربانگاه ها با اشاره به قیمت تعیین شده برای هر راس گوسفند گفت: سقف قیمت اعلامی توسط اتحادیه کیلویی 14 هزار تومان تعیین شده است و هیچ یک از جایگاه ها اجازه فروش بالاتر از این قیمت را ندارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه آنچه مسلم است این است که قیمت گوسفند در همه جا تابع عرضه و تقاضاست ، تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا بر روی گوسفند قیمت گذاری نمی کنند .

وی با اشاره به ساعات خدمات دهی قربانگاه ها در روز عید قربان خاطرنشان کرد: امروز از ساعت 5 صبح تا 15 بعدازظهر تمامی 32 جایگاه اعلامی درتهران به شهروندان خدمات دهی می کنند .
رحیمی با اشاره به اینکه 30 هزار راس دام در جایگاه ها استقرار پیدا کرده اند، گفت: این در حالی است که 350 دامپزشک در خصوص کشتار دام قبل و بعداز ذبح حضور دارند و سازمان میادین دام ها را به شرط سلامت عرضه می کند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به حضور روحانی و ناظر ذبح شرعی در تمامی جایگاه ها یادآورشد: از 32 جایگاه 19 جایگاه برای سازمان میادین و 13 جایگاه برای مراکز خیریه و کمیته امداداست.

انتهای پیام/