لرستان؛
جوان دلفانی به بیماران نیازمند زندگی حیات دوباره بخشید
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ پدر مرحوم خدارضا صفری  می گوید: فرزندم که 44 سال سن داشت 21 مهر امسال در حالی که راکب موتورسیکلت بود؛ تصادف می کند و در این حادثه دچار مرگ مغزی شد . 

مهرعلی صفری افزود: تعدادی از پزشکان از ما خواستند با توجه به اینکه فرزندم دچار مرگ مغزی شده و امیدی به حیات دوباره وی نیست با اهداء تعدادی از عضوهای بدن وی زندگی دوباره به بیماران نیازمند اهداء نماییم . 

صفری گفت : موضوع را با مادر ، همسر و فرزندان وی در میان گذاشتم که ابتدا برایمان سخت و تلخ بود اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم حال که امیدی به حیات فرزند دلبندمان نیست حداقل بگذاریم تعداد دیگری از خانواده ها به روزگار ما گرفتار نشوند . 

مادر این جوان دلفانی نیز می گوید : فرزندم هفت فرزند دارد او برای تامین هزینه زندگی خانواده خود به تهران سفر کرده بود که در روز تاسوعا دچار سانحه شد . 

همسر این جوان نیز اظهار داشت : ما جهت رضای خدا و کمک به بیماران دردمند و نیازمند بدون هیچگونه چشم داشت مالی رضایت دادیم ، امیدواریم این اقدام ذخیره ای باشد برای آخرت همسرم . 

رییس تیم پزشکی پیوند امام خمینی تهران نیز می گوید: کبد و کلیه بیمار همزمان به دو بیمار پیوند داده شد و چهار استخوان ، 10 تاندون ، دو دریچه قلب ، پرده قلب و دو پرده نیز از داخل پا مورد جراحی قرار گرفت تا بیماران نیازمند که در نوبت پیوند قرار دارند پیوند داده شود.

خدادادی  با قدردانی از اقدام ارزشمند این خانواده گفت : این خانواده عاشقانه و بدون چشم داشتی به تعدادی از بیماران نیازمند زندگی و امید بخشید و موجب جاری شدن لبخند شادمانی بر لبان تعدادی از فرزندان بیماران شدند .

انتهای پیام/پپ