اردبیل؛
رونمایی از پوستر جشنواره سالانه مجتمع شوراسنتر اردبیل

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در مراسم افتتاحیه جشنواره پاییزه و رونمایی از پوستر جشنواره سالانه مجتمع شوراسنتر اردبیل با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بسیار مهم هر انسان دلسوز و علاقمند به شهر، حل مشکلات عدیده سر راه جوانان است، گفت: امید می‌رود فضای کار، تلاش، نشاط و امید به آینده در اردبیل محقق شود.

اسفندیار هوشیار بزرگترین عبادت را خدمت به خلق عنوان کرد و افزود: اگر فردی توفیق یابد و به خلق خدا خدمت کند، دارای جایگاه ارزشمندی نزد خدا خواهد بود و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل بدترین دشمن نیز خدمت به مردم محسوب می‌شود، گفت: خدمت به مردم راه نجات همه انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه موقعیت فرهنگی و دیدگاه ملی ما باید به حدی برسد که ایجاد شغل برای چند نفر را بهترین خدمت بدانیم، افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل نیز آمادگی دارد در حد توان خود معایب و موانع موجود در مجتمع شوراسنتر اردبیل را برطرف کند.

مدیر مجتمع شوراسنتر اردبیل نیز با بیان اینکه رونق و توسعه هر کشوری در مرحله اول نیاز به تغییر و تحول اساسی در امورات مختلف دارد، افزود: این مهم جز با تلاش و کوشش اقشار مختلف جامعه امکان‌پذیر نیست.

ارسلان خانزاده با بیان اینکه در این راستا اولین قدم باید تغییر در فرهنگ عمومی، باورها و نگرش‌ها باشد، گفت: برای جامه عمل پوشاندن به این موضوع مهم، اقدام به برگزاری جشنواره سالانه شوراسنتر کردیم.

وی با بیان اینکه برای هر فصل جشنواره ویژه فصلی پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تا پایان ماه صفر هر هفته یک مراسم قرعه‌کشی ساده انجام خواهد شد.

خانزاده با بیان اینکه برنامه رادیو جشنواره هر هفته از محل مجتمع ضبط و در رادیو اردبیل پخش خواهد شد، گفت: در پایان سال نیز مراسم ویژه با اهدای هدایای ویژه برگزار خواهد شد.

وی همچنین از سازمان‌ها و ادارات دولتی خواست تا با مراجعه به ستاد جشنواره از تخفیفات ویژه برای کارکنان خود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح